CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 13, 2009

PEMBERIAN DARI SEORANG TEMAN..


**MUFFIN & ROTI**

Yea..itu yang aku baru terima beberape jam yang lalu..muffin n roti.dari siapa???susahnye mahu memulakan penulisan aku kali ni.x tau dari mane harus dimulakan.pemberian itu adalah dari kawan merangkap supervisor aku.tapi bukanla di tujukan khas untuk aku seorang okey..

**ole2 dari si dia..**(x termasuk keyboard)


nak dijadikan cerita..dia adalah kawan lelaki yang paling rapat ngan aku sejak bkerja disini 3 tahun lepas.orangnye memang sengal n giler2.banyak mende aku share ngan dia,rahsia dia juga sume dalam poket aku.mane x nye..tiap kali ke rumah dia..oppss,sila jangan salah faham.aku ke rumah dia pon sbb mau berjumpe dgn emak dia sbb mak dia ni tukang jahit.tp bila da sekali ke sane..mesti mahu selalu ke sane.kenape aku kate begini..emak dia mmg sangat peramah n kelakar..macam dia gak la.sampai 1 ketika tu emak dia mahu aku jadi menantu,owh mau pengsan rasenye..x mungkinla aku terima,sedangkan aku sudah punye pacar iaitu abg k..


dan abg k amatla mencemburui persahabatan kami,bkn dgn dia shj malah aku tidak dibenarkan same sekali berkawan or bercakap dgn kaum adam yg lain melainkan soal kerja..ada paham??tp kekadang aku abaikan arahan abg k aku tu.lg pon aku dgn dia ni bkn ade ape2 hubungan mesra pon melainkan sahabat.

tiap kali ade masalah,dia la tempat aku minta bantuan.termasukla masalah dgn abg k..dia sentiasa ada n sudi mendengar masalah aku nih.tp sejak peristiwa itu..kami terus berperang dingin.da hampir 2 tahun pon,cume skrg kami da mula mau bercakap tp untuk bergurau tu xde lg la.mgkn kerna masing2 sudah pon menjadi tunangan org barangkali.sebelom ni perang dingin kami cume mkn minggu je,bile da ok..kalau x aku..kadang dia yg belanja mkn.tp bungkus la..x pernah aku nak keluar makan berdua dgn dia.silap2 kene pelangkong ngan abg k nnt.



bagi aku..dia adalah 'teman tapi mesra'..mesra ke???owh itu dulu..sekarang tidak lg.sejak dia bertunang bln 5 yang lalu..da lame aku x menjenguk emaknye..takut2 kalau mak nye masih mengharapkan aku nih menjadi menantunye.sampai mak dia membahasakan dirinye dgn aku nih "emak".cume aku saje yang x bisa memanggilnye emak..panggil mak cik je sudah..


susah mahu di rungkai kan soal perasaan hati..aku sentiasa mendokan kebahagiaan dia dgn tunang tersayang.moga hubungan mereka bahagia...bagi aku.cinta n hati aku cuma ada pada abg k seorang sahaja..


untuk pengetahuan kalian hari ni adalah anniversary aku ngan abg k.sudah mencecah 5 tahun pon.pejam celik..sudah lame rupenye kami bercinta..cadangnye mahu menyambut di restoren tempat kami selalu berdating mase skolah dulu..owh rindunye saat2 manis waktu bercinta dulu..


setelah 5 tahun..baru kali ni anniversary kami disambut..harapnye malam ni akan jadi kenangan indah buat kami berdua.x sabarnyeeeee nak balik.

hip..hip..horrreeyyy!!!





4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

hehee..samalah mr sharil pun camtu
tak suka zuris berkwn rapat ngan laki lain
tp..btul gak tu
lelaki dan pompuan takkan blh jd kwn baik jika ada perasaan antara satu sama lain
:)

hepi anniversary ye!

khairulhaya said...

~darlee zuris~:
thanks ya zuris..ye la lelaki mane x cemburu kan bile kite rapat dgn lelaki lain..

sume kenangan roy dgn 'dia' sudah jadi sejarah.

yang da lepas x mungkin akn berulang kembali..

aleena said...

happy anniversary..

may both of u together 4 eva ya..

hee 2days late:P

khairulhaya said...

aleena:

thanks ya..ada gak yg sudi wish pd roy..moga kamu juga bahgia k.

sa..yang kamu.take care erk:p

Blog Widget by LinkWithin