CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 13, 2009

KORANG PERNAH X TOLAK MOTOR SBB MINYAK HABIS?

Wuaarrgghh..hak3..nak ketawa atau menangis aku sendiri pon x tau tp yg pastinya aku da MALU!!!ini semua gara2 adik n kakak aku yg melenjan motor aku semalam..da tau tank tu da xbape nak ade minyak x yah la bawak..kan yang susahnye aku.kasihan aku..pagi2 da kene tolak motor..walaupon xde la jauh sgt..lebih kurang 200meter dr Shell je.tp yang buat rase jauhnye sbb aku pakai heel.malu siot..seb baik aku da terdetik untuk keluar awal pg td..klu x..sempat da siang lg ramai la mata yang memandang..mane nak letak muka yg comel ni(comel ke??)untung helmet aku ade wyzer..ngeh..ngeh..ngeh..
Nak kol abg k,aku tgh perang dingin..saje je aku nk merajuk manje ngan dia..kang kalau aku mintak tolong..kompomla dia bantai gelak..lg pon x mau la mende2 kecil mcm ni nk mintak tolong die..aku mau belajar berdikari.jarang aku mintak tolong ngan abg k selagi aku bole handle masalah aku sendiri.lg pon aku bukan 'gadis jambu' yang sikit2 mau mintak tolong dgn tunangnye..aku takut nnt bila sudah terbiase susah plak.sikit2 nk mintak tolong..
Mahu tidak mahu teruskan saja la usaha menolak motor sampai ke Shell,malu memang malu n mulut ni x habis2 terkumat kamit mengeluh nasib yang melanda diri sendiri.da la aku berpuasa ari ni..seb baik pagi lg n tenaga di badan masih banyak..kalau di pk2 balik..aku jugak yg salah..sape suruh isi minyak banyak2 time cuti n sape suruh pandai2 budget yg minyak ko kompom cukup untuk sampai ke shell.biase aku bole budget tp pg td aku da tawakal.mungkin sudah nasib aku begini..COBAAN..redha sajalah..sekurang2nye mende yg terjadi td bole jd pengajaran untuk diri sendiri n jadi kenangan dlm hidup aku..tp x tau dlm kategori kenangan manis or kenangan pahit.tepuk dada tanye selera..LU PK LA SENDIRI..hak3..
W.A.S.S.A.L.A.M.

2 comments:

Dayu said...

pernah
tolak motor tayar pancit lagi banyak kali..
tapi pe kesah
tolak bersma kekasih hati...
lomantik pe

khairulhaya said...

hak3..teringat plak pd buah hati tsayang..dulu pon ade gak tolak moto sbb mnyk habis n pancit..

tp..klu pancit..mesti die ckp
'tu la yang..kurus la sikit..kan da pancit'hak3..rindu plak saat2 mcm tu kan dayu.

Blog Widget by LinkWithin