CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 10, 2009

ROMPAKAN KALI KEDUA

sARi BERIta pENTInG...(cewah..mcm baca berita plak)..GEMPAR!!!pagi td sampai ofis je tgk ofis aku.ooppss salah..ofis boss aku n aku disini merangkap K.U.L.I saje..barang2 da berselerak n laci2 sume dah kena kopak..memang dayus perompak2 ni.sebagai bukti meh layan gambar sebagai bukti kukuh ofis aku kene rompak..


nampaknye peristiwa hitam ni berulang kembali..kali ni nasib aku baik sbb laci aku x kena kopak mcm dulu..da la semalam baru je seorang kawan aku ni telah menumpang kamera digital n hati ini telah terdetik mane tau kot2 hilang..da aku yg kene ganti.diri sendiri pon masih blom mampu mahu memiliki kamera digital.. ini kan plak mahu mengantikan hak milik compeny.mmg aku x mampu..(seb baik aku selitkan di tepi bakul stationary)dan dlm laci aku ni ade la tabung aku.xde la banyak pon..cume duit syiling yg jumlahnya x cecah sepuluh hinggit pon.ngeh..ngeh..ngeh..




~tabung syiling aku~ ~kamera yg terselit~

rompakan kali ni x seteruk dulu..habis C.P.U n laptop kene angkut.kali ni yg aku dengar hanya duit syiling yang budak2 ofis ni tinggalkan dlm laci diorang,3 biji laptop n peti besi boss pon kene kopak..bekerja keras nampaknye diorang pg td..sekitar jam 3am kejadian ni berlaku..nak kate xde guard..ramai.nak kate xde cctv..melambak.tp dek kerana keadaan yang gelap maka berjaya la operasi perompak2 ni.ade gambar lg aku nak tayang ni..layan erk..



~peti besi yg berjaya di kopak..~ ~account dept paling teruk~
pas ni serik la kot nk tinggal barang berharga dlm laci ni..ingat kan da pernah berlaku skali mende ni xkan berulang..tp klu da itu ketentuan Illahi..redha sajalah kan..rasenye sampai sini jela entry ni..saje mengisi mase lapang n nk share pengalaman..mood pon xberape nk bagus nampaknye ini hari..sekian..wassalam..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin