CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 29, 2009

MISI MENGEJAR MASA..

Misi mengejar masa ni xde kene mengena dgn perkahwinan aku..entry ni kisah aku dalam mengejar masa ke tempat kerja.entah ape yang buat aku nyenyak sangat tido pon aku x tau..sedar2 je da siang..tibe2 aku terbangun sendiri...bila melihat cuaca yg sudah terang diluar rumah membuat aku kelam kabut macam lipas kudung.tengok handphone da mampos rupenye..patutla alarm x bunyi..hampeh btol..

bile tengok jam di dinding sudah menunjukkan jam 7.00am..biase mcm ni aku da panaskan enjin motor n tunggu mase nak gerak je..da la jauh opis aku ni.dlm 45minit gak la biase aku amik mase nak sampai..maklumla aku bawak pon mcm kure2 je.lg pon ape nk dikejarkan sangat kan???tp sebab da lambat..sumenye serba lintang pukang..baju tetap kene gosok gak beb..x kan nk pakai comot2..air muka tunang aku pon kene jage gak..kang kalau ade mulut yang gatal2 cakap"hisss..tunang sape la ni erk..selekeh gile"kan aku gak yang malu..so imej kene la jage gak..cume pagi ni bersiap ala kadar je la..cume bedak je la yang dapat di tempek kat muke aku nih..xde la eye shadow..pipi merah n lipstik pon yang melekat.memang btol2 darurat pagi td.bersiap punye bersiap da kol 7.15am..start motor..jalan..

sebab da lewat sgt kan..maka aku amik keputusan ikut jalan dalam..x yah nak pusing jauh2..cume jalan yang aku pilih ni sunyi sikit la sbb kawasan estet..jalan pun berlopak2..ah..pegi jahanamla sume tu..yang penting aku bole sampai cepat..kalau la aku bole jadi superman..kompom aku terbang je..hak3..macam lirik lagu kumpulan the lucky laki"aku..bukanlah superman.." sayangnye..aku hanyalah jawa ranger's je..

Alhamdulillah..sepanjang pekan kapar,4 traffic light pertama sume kale hijau..bagai merestui perjalanan aku je..terime kasih wahai sume traffic light..kamu sume memang superb..wa caya sama lu..ahh..ade 1 lg..sedang aku cilok2 untuk mencelah..lampu merah bertukar hijau..wah..sangat bagus n memahami..maka merempitla selaju yang mungkin.seb baik meter aku da rosak..kalau ok lagi mahu berpusing meter aku dari 160 ke 360...hak3,nampak sangat menipunye..cuaca plak berarak mendung..akhirnya aku dpt kejar target.yes..hip..hip..horay!!!

entry kali x ade sebararang gambar yang mahu di tempel..kerna ini adalah entry DARURAT!!!sekian..jumpe lagi di lain entry ok..chau shin chi..wassalam:p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin