CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 09, 2009

SEBULAN HANYA SEKALI

Owh..lamenya x mengupdate ini blog..oleh kerana badan aku x berapa nak enak dek dilanda demam..batuk n selsema(bukan H1N1 ok).maka terhenti la segala kegiatan mengupdate..mendownload n bermain tenet di ofis ni..hanya kegiatan menerjah blog org lain je yang masih berjalan seperti biasa.bila sudah ada bende yang mahu di update n kongsi bersama maka adalah makhluk2 yang sebok lalu lalang kt tempat aku ni memandangkan tempat aku mmg strategik utk dijadikan laluan utama.kekadang tension je aku dibuatnye..terbantutla usaha mahu mengupdate blog..

Deyy..ape kau mengarut ni roy??ok2..entry SEKALI HANYA SEBULAN ni aku wujudkan adalah utk tatapan diri sendiri dikala kebosanan.bg org yg geli geleman dinasihatkan jgn membaca ini blog..untuk yg bjiwa rockmantik mcm aku ni bole la layan entry ni..ngeh..ngeh..ngeh..maksud aku SEBULAN HANYA SEKALi ni adalah masa aku untuk bersama abg k(bukan Dato’ k tau) meluangkan masa bersama..berkongsi cerita n masalah..berbincang ttg hal2 perkahwinan n masa depan kami..bergurau senda..ketawa n kadang2 menangis pon ada(aku la yg menangis tu)..

K la kisah entry ni bermula pada mlm minggu yg lalu dimana aku keluar ngan abg k.dan destinasi kami hanya di Jusco Bukit Raja,Klang..kali aku yg belanja abg k tengok wayang n makan.sesekali ape salahnya aku plak yg belanja..tujuan asalnye mahu menonton TRANSFORMERS tp sbb ramai sgt makhluk yg nk tonton filem tu maka xdpt aku ngan abg k nk tengok cite tu.maka kami pilih untuk menonton JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK..nah layan gambar kt bawah ni sbg bukti pembelian kami.ngeh..ngeh..ngeh..

Aku beli tiket ni sekitar jam 7pm..cite ni start jam 9.30pm.jd masa yg terluang begitu lame kami ambil kesempatan untuk mengisi perut dulu.destinasi yang dituju harusla ke KFC tp sebelum tu aku ke Mc D dulu untuk tapau ape yang patut n menu wajib abg k tentulah set DINNER PLATE n ZINGER BURGER.k layan lg gambar ni


ZINGER vs BIG MAC
Xsampai sejam kami makan n terus beredar untuk cuci mata melihat ape yg patut tp aku kuat kan gak iman didada untuk tidak membuat sebarang pembelian pon bg mengelakkan pembaziran..dan akhirnya aku berjaya.

letih gak erk bjalan lame2 ni n lg letih klu tiada sebarang aktivi pembelian dijalankan..nk tggu kol 9.30pm lame lg..maka tersinggah la kedai kt bawah ni yang wajib abg k singgah klu dtg Jusco ni..nah layan lg 1 gambar erk..


orang kemaruk main besi mmg mcm ni..name je pegi gym slalu tp badan xde la bketul2 sgt..perut je yg makin memboroi..ngeh..ngeh..ngeh..pastu tgh ronda kt tempat CD,KASET n DVD corner jumpe mende alah ni..buat aku tergelak sorang2 je..seb baik abg k x nmpak aku snap gambar ni..

go..go..power rangers..

lagi setengah jam wayang start kami da menunggu di satu sudut sambil menikmati aiskrim yg aku beli kt Mc D..emm sedap tp xde gmbar plak..yg ade gambar ni je..layan lg gambar kt bawah ni erk..

kami memang letih!!!

dan untuk menonton wayang harusla membeli makanan ringan..pop corn n air pepsi sebagai penghilang tenaga.malam tu happy sangat bila dpt tgk abg k ketawa sampai pecah perut..bg aku bile dapat melihat tunang tsayang ni senyum n ketawa sudah buat aku bahagia..bahagia sgt2..habis je menonton kami terus balik tanpa menyinggah kemane2.ape plak kata org tua aku nnt.lg pon x baik anak dara balik lewat2 mlm..sampai rumah cuci muka n terus flat.letih sgt2 tp berbaloi bg aku..bln depan kemane plak hala tuju kami erk..LU PK LA SENDIRI..ngeh..ngeh..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin