CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 23, 2009

KEMBALI BEKERJA(^_^)

Assalamualaikum n salam 1 malaysia..


selamat hari raya....


aaaiihh(mengeluh kecil)...sedang orang lain dok sebok2 bergumbira beraya ngan orang tersayang..makan kuih raya..pakai baju raya..dapat duit raya..aku???aku plak da start masuk keje ari ni..padahal baru raya ke 4.kasihan..kasihan..


ape bole buat..ikutkan aku masuk keje esok..tp disebabkan tahap kebosanan da melampau..penat..letih..bosan sume da bercampur aduk..jadi setelah berpk berhari2..maka aku amik keputusan untuk bekeje ari ni..kang dok rumah lame2 mengembang plak badan aku nih..kompom punye melantak je..bahaya!!!



dan pagi td..alhamdulillah..seluar keje masih ade ruang..so maknenye aku maintain lagi la..xla dilanda masalah kegemukan..ari ni sedikit mengantuk..mane x nye..malam tadi layan cite KL Drift.kol 12 baru tido..kol 4.30am plak da kene bangun sebab nak hantar mak pegi dialisis kat kuala selangor..balik je da besiap nak gi keje..letihnye..


tadi juga jalan raya sangat la lengang..best je..kol 7.30 da sampai opis.sampai2 je tengok meja da penuh ngan nota2 dari Pn HOD.ape lagi..keje la beb yang da dia wasiatkan untuk aku buat.kita yang sambut raya tp dia plak yang cuti melampau2.isnin depan baru masuk keje.tp xpe..best gak..xdel a dia dok sebok memantau keje2 aku.kalau x asyik kuar masuk bilik dia je..

see!!!bape banyak note yang Pn HOD tinggalkan..da macam ape je meja aku..


macam2 aku rase sekarang..best..sunyi..bosan..seronok..ahh..sume ade..bestnye sbb xde orang kt opis ni..yg bosannye xde kawan nak becakap..seb baik banyak keje..kalau x,bosan gile la aku..nak buat macam mane..aku yang gatal sangat nak masuk keje ari ni kan..da sebulan x breakfast,so pagi tadi ape lagi,lepaskan gian la..bancuh milo kaw2 la..makan lak ngan mee goreng..best je..


tengah hari lak..layan mc D ngan membe aku..so ari ni kami berdua je yang datang.kompom la bos2 n bebudak cine ni tanye..kanape kami masuk awal sangat.biasela..misi kami sama..nak jimat annual leave..sume ni gara2 nak kahwen tahun depan..





hak3..aku curik2 amik gambar izu ni..diam2 erk!!!

ari ni ade misi yang aku nak jalankan..aku nak setle sume keje2 aku..sume delivery untuk esok aku nak siapkan ari ni..so esok aku da bole relax sket..keje2 failing dokumen sume aku buat esok je..yang pastinye sebelom Pn HOD masuk minggu depan meja aku da clear..semangat aku nih..tengah membara2..mybe da lame sangat kot aku cuti..tp 5 ari tu lame ke???

k la..sampai sini dulu..kisah raya aku akan aku ceritakan dalam entry akan datang..xde ape yang menarik sangat pon..sekian dulu erk..

**W.A.S.S.A.L.A.M**



No comments:

Blog Widget by LinkWithin