CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 01, 2009

MEMBELI SAMBIL MEMBELAH..


..hahahahahahhh..

tajuk entry kali memang sanga2t x bole bla..sila abaikan okey.ingat lagi entry jumaat lepas tentang rancangan aku mahu ke KL?Alhamdulillah jadi gak pegi..sanggup aku beli kasut n baju baru..konon2 time nak berbuka puasa n jumpa kawan abg k ngan kekasih hatinye bole la aku tukar baju .xde la pakai baju yang sudah berpeluh2,lagi pon kene la jaga imej abg k depan kawan dia kan..

perjanjian abg k mahu menjemput kol 3pm..tp kol 2.45pm da sampai..kelam kabut aku bersiap.jalan raya sedikit lengang sepanjang perjalanan kami..cuma sangat sesak di jalan Chow Kit..gile la..pastu nak tunggu parking pon punye la seksa.naseb baik berdepan dgn Sogo je..

Melangkah masuk ke Sogo je..mak aiii..ramai betol makhluk berpusu2 mahu shopping sakan.maklumlah diskaun sampai 70%.aku pon rambang mata jadinye..abg k memang x suke la nak selit2 kat orang ramai tu.udahnye aku sorang2 je la pilih kasut.abg k plak jadi pemerhati dari jauh je sambil cekak pinggang..aarrrgghh..tu yang x sukeeee..da tau sangat..itu tandanye aku x bole lame sangat kat situ.maka kasut yang pilih tu sempoi je la..hanya sepasang kasut Carlo Rino sahaja..



ingatkan aku sorang je yang nak shopping..rupenye abg k pon nak gak..yang pelik tapi benar n buat aku sedikit terkujuz bile abg k pilih kemeja lengan panjang.pehal plak ni..mimpi ke aku nih.x pernah2 pon sebelom nih..mybe sudah upgrade gaya penampilan kot.hak3..tp kesian da pilih saiz XLpon masil x muat.bile aku tanye tang mane yang kantoi..dia cakap tang lengan.ape lagi..bantai gelak la..tu la..sape suruh rajin sangat pegi gym..kan da semakin membesar lengan tu.hak3..tapi aku x sampai hati,maka aku pilih gak sampai berjaya..


**sementara tunggu abg k** **tada...bulat kan abg k aku nih**


habis je misi kami..terus bergegas ke Sayang You di Semua House..x banyak yang aku beli..hanya:

*100 pcs / 1 bungkus lidi untuk bunga telor

*crepe paper putih..murah je,3 pcs rm1.50..sedih sbb yg kuning da habis.

*ribbon kaler kuning n putih..

= x sampai rm7 pon..


sangat kecewa sebab x dapat beli styrofoam ball untuk buat pomander ball tu..wwuuuaaarrrgghh...last2 balik je.nak buka puasa di mane pon x tau.abg k cume tau KFC..alahai,lagi2 KFC.ronda punye ronda jumpe 1 restoran nih..memang ramai pengunjungnye..meja pon banyak yang sudah ditempah..




**Restoran Nasi Kandar Pelita**


best gak la makan kat sini..yang datang pon semua naik kete besar2 n kami??hanya wira sahaja..jadik la kan.


banyak x kami makan??

hahahahh..macam kebulur je..yang nyata nye kami bukan makan tapi melantak..siap ada kurma,buah tembikai n dessert free lagi.memang sodap..tp separuh je aku makan..abg k yang tolong sambung habiskan..

habis makan..terus ke dataran merdeka tp kejap je la sbb kakak abg k mintak belikan tiket bas ke terengganu.maka mcm lipas kudung la abg k pecut..sampai aku naik kecut dok sebelah dia..ape pon hajat mahu berbuka puasa bersama sebelum bergelar suami isteri sudah tercapai.kawan abg k x jadi datang..maka baju yang aku bawak tadi pon x jadi nak tukar..kol 8.30pm da sampai rumah..mcm awal je..x puas rasenye..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin