CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 16, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU(^_^)*

Assalamualaikum..salam hari rabu yang x berape nak indah sangat..hehehhe..motif entry ni diwujudkan adalah sekadar mengucapkan tahniah & selamat pengantin baru buat kengkawan yang baru je sah menjadi isteri kepada seorang lelaki yang diorang cintai..cewah..



**hehhehe..layan gambar aku dulu okey**


aku tumpang gumbira kerana kawan2 aku dah pon selamat di ijab kabul kan..sekarang sudah pun bertukar title..dari cik ke PUAN..aku jugak yang masih bergelar cik..xpe2..turn aku tahun depan je..pejam celik sudah sampai waktunya..harap semua berjalan lancar seperti majlis kengkawan aku nih..bahagia je aku tengok..kadang2 menitis gak air mata ni..ye la majlis diorang dianggap sempurna kerna masih ada kedua ibu & ayah..sedangkan majlis aku nanti seakan hilang separuh serinye bila arwah ayah dah x ada..

okey,aku mulakan ngan majlis kawan baik aku..khairil kamilah & suami..bertemakan merah & putih..rata2 bulan ni kesemua majlis yang aku pergi semuanya bertemakan merah & putih..okey..layan dulu gambar2 kat bawah ni erk..

**selamat pengantin baru..amil & suami**




**tahniah buat miza & shahril**


**sori..yg ni pengantin blom sampai lagi..tapi tahniah buat pasangan fatin & suami**


**selamat pengantin baru gak buat sapiah & suami**

dan yang terakhir ni paling best..tahniah buat diyana syukor & suami serta adiknya..hawa & suami..wedding paling best aku pergi..pertama kali aku jumpa diyana..diyana ni rakan blogger aku gak..sweet sangat majlisnye..suasana pon meriah je..meh layan gambar yang sempat aku snap ni erk..layan..

*sweet kan diorang ni**


**ala..x sempat nk bergambar kat red carpet**

okeyla..sekian dulu entry untuk hari ni..sekadar ingin mengucapkan tahniah kepada kawan2 yg sudah pon bergelar puan..aku doakan semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat..amin...
sekian

**T.A.M.A.T**

2 comments:

KAK RAINBOW said...

ramainya org kawin skrg kan?

khairulhaya said...

NURUL:
maklumlah..nama pon cuti sekolah..ramai la yg wt kduri kahwen..yg bkhatan lg..

Blog Widget by LinkWithin