CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 12, 2010

DESIGN BAJU SANDING SAYA..

Salam dan hai..


macam mane perjalanan hidup korang di bulan ramadhan ni..pastinye ade yang keletihan.. xcukup tido..perut plak berkeroncong..sila kuatkan iman okey..jangan lak puase yang yok..x baik tau..aku pon sebenarnye memang mengantuk..nak2 plak kerja pon x berape nak ade..nak tido..ade cctv plak..kang kalau kantoi..ade plak yang kene smackdown dengan bos.ngeh..ngeh..ngeh..


aku sebenarnye da x sabar nak update entry tentang baju persandingan aku nanti..bukan mudah untuk mendapatkan ape yang kita idamkan di hari bahagia kan..btol x korang..aku pon dah jenuh terjah butik sane..terjah butik sini..last2 aku hamik gak pakej dengan k.ita..konon2 mahu menggunakan khidmat kak ita(D'rozies Bridal) pada majlis pernikahan dan majlis bertandang sahaja..tapi disebabkan kepakaran beliau semakin meningkat..dengan design2 baju pengantin nye yang kian meletop..maka aku hamik je khidmat beliau sebagai tukang make up aku nanti..dari nikah..berinai..bersanding hinggalah bertandang..aku hamik je dgn k.ita..x merase la mak andam lain make up kan aku nampaknye..hak3..sebenarnye aku yang x merase hasil kerja mak andam lain..aku pon da buntu sebenarnye dalam pemilihan mak andam ni..



ape kes la aku merepek panjang lebar ni..patutnye time puase macam ni orang x larat nak update panjang lebar..ni tidak..makin merepek lak aku..



ingat lagi x tema kuning raja aku tu???aku tetap dengan tema tu..cume aku cancel pakai kaler yang terang menyala tu..aku dah tukar pada sweet yellow..so layan design baju persandingan aku nanti okey..tapi k.ita akan design lain sedikit dari baju ni..aku da sound k.ita awal2 supaya design kan yang lagi vouge..ngeh..ngeh..ngeh..aku pon x sabar nak lihat hasilnye..

**yang aku maksudkan disebelah kanan**

amacam?okey x..k.ita ade cakap gak design mcm mane yang akan die buat pada baju aku nanti..kalau ikutkan mungkin aku akan pakai baju yang macam kt bawah ni je..layan dulu k..





sila abaikan reaksi pada wajah aku..sebab korang mesti akan cakap"huduhnye la roy ni.."

baju ni aku rase okey sket kot berbanding 2 baju yang kat atas tu..baju ni di butik yang berlainan..tapi lepas aku tunjuk gambar2 ni..k.ita cakap design macam ni sudah seperti biase sangat..lagi pon masuk je butik kak ita ni aku sangat teruja tengok baju putih yang kat patung ni..dan disebabkan baju tu jagak la aku telah tutupkan pintu hati aku pada butik2 pengantin yang lain..lagi pon k.ita bagi special price pada aku..

aku teringin sangat nak pakai baju putih kat patung tu..so aku da book baju tu untuk pre wedding aku november nanti..dan disebabkan itu aku harus diet..kene kempiskan perut..takut x cantik plak kalau berperut pakai baju tu..

okeyla..sekian dulu entry untuk hari ni..selamat menjalani ibadah puasa..sabar itu separuh dari iman okey dan nasihat aku jangan membazir di bulan ramadhan yang mulia ni..WASSALAM

3 comments:

me said...

baju yg putih tuh memang gojes! =)
sebab saye pun suke putih heee

SUHAIDA said...

suke baju yg ketiga..

khairulhaya said...

Cik Puan eiza:
memang gojes pon sbb tu roy nk pakai time pre wedding nnt..

mizz sue:
maksud kamu songket tu ke?klu yg tu pon mmg roy suke..nampak moden sket berbanding dua gmbar yg kt atas tu..

Blog Widget by LinkWithin