CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 24, 2010

ROZEK 50 SEN:-)



Salam & hai..



Hari ni da masuk hari ke 20 umat islam menjalankan ibadah puasa kan..sekejap je mase berlalu..lagi beberapa hari je kita bakal melabuhkan tirai ramadhan yang mulia ni..agak2nye diet aku ni dapat ke diteruskan lepas raya nanti..kuat kah iman aku time tu..dengan macam2 juadah yang dihidangkan..selama puasa ni..beberapa kali je aku menyuap nasi ke mulut..angkara mau diet habis2an..aku terpaksa kata kan TIDAK pada nasi dan ais..hanya kadang2 saja iman aku tergugat..sekarang nampaknye macam sedikit berjaya misi aku ni..ngeh..ngeh..ngeh..






oppppsss..dah mengarut ke bab lain plak..sebenarnye aku pon xde mood nak bercerita tentang raya..sedih giler rasenye mengenangkan budget aku yang dah lari nun jauh entah ke mane..yang aku ade hanyalah sepasang baju kurung pahang yang akan aku ambil sehari 2 lagi ni..kasut..tudung..brooch..handbag dan yang sewaktunye masih samar2..macam xde jek..wuuuaaarrggghhhh...sumenye kerna aku terpakse dahulu kan persiapan kahwin aku..nak bayar duit mak andam dan photographer dulu..xpela..tahun depan pon masih ade raya lagi kan..biarlah aku bekorban tahun ni..





alamak..tersasar lagi..okey..kalau kalian lihat tajuk asal entry ni mesti macam ade yang x percaya kan aku boleh dapat bunga rozek dengan harga yang sangat berbaloi2 tu..mungkin rezeki aku kot..tapi aku x beli lagi la..mungkin kalau ikut budget..bulan depan je baru beli..aku baru beli 1 sample untuk tunjuk kat mak..kakak dan abg k..nak mintak pendapat diorang..nampaknye mereka2 juga bersetuju kalau aku beli bunga korsaj tu..lagi pon murah kan..



okey2..mesti nak sangat tengok rupe bunga rozekj tu kan..meh layan dulu erk..

*

*

*

*

*

*

*

tada...


amacam..okey x?ngeh..ngeh..ngeh..


disebabkan aku pon dah malas nak fikir2 panjang lagi..maka aku beli je yang dah siap macam ni..niat nak meng DIY pon terus je aku batalkan..kalau semua aku nak DIY memang parkinson la kot time sanding nanti..modal pon banyak..lagi pon rozek ni wat syarat je..kalau xde mende ni,majlis tetap berjalan gak kan..dah beli kang tinggal letak kan pemanis je..maksud aku wang ringgit la..tapi xde la banyak kot..saje je letak sebagai pemanis untuk penanggah2 aku yang budiman nanti...


kalu ikut kan niat aku..aku nak DIY rozek sendiri..macam gambarajah kat bawah ni..tapi disebabkan banyak modal dan aku pon dah x larat..maka batal la niat aku tuh..sila layan okey..mane tau korang plak berkenan nak DIY sendiri..


**rozek bentuk pepatung**

sebenarnye..aku nak kelainan..boring plak asyik bentuk bunga je..pastu mesti ade reben..so aku nak buat la rozek pepatung ni..tapi disebabkan kemalsan yang sedang melanda diri..maka x jadi la nak teruskan niat tu..pakai jela mane yang ade kan..banyak aku jimat kalau beli rozek macam kat atas tu..kire okey la kan..xde la buruk bebeno rupenye..

okeyla..sekian dulu entry untuk hari ni..esok2 aku sambung kisah bunga telur..alhamdulillah da separuh yang siap..

sekian...wassalam..

MERDEKA!!!!!

4 comments:

Nora a.k.a Aira said...

hii okey la tu. murah juga =). salam ziarah b2b. ive linked u ye =) u orang mana dear?

fia said...

wah rozek rm 0.50 mmg berbaloi

khairulhaya said...

Nora a.k.a Aira:
salam perkenalan cikgu nora..time kasih sudi singgah blog roy..

roy orang jeram,kuala selangor..kalau datang selangor..bole la singgah rumah roy okey..

fia:
hehehhe..bole la kan dari xde..sape nk bagi 50sen bunga rozek mcm tu..berbaloi2..

~ thalhazlin ~ said...

cantik tu roy. tak penting sangat bentuknya. yang buat lebih cantik, bila di tambah dengan note merah2 or hijau2 kat celahan bunga tu. ekeke

Blog Widget by LinkWithin