CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 20, 2009

KASIHAN TUNANGKU DIBULI KREW SURIA FM & FARAWAHIDA

Hak3..ini kisah hari sabtu yg lepas..dimana aku bkunjung ke Pesta Konsumer di Stadium K.Selangor anjuran kerajaan negeri selangor n MDKS.Mengikut perjanjian mahu keluar hari ahad saja memandangkan ahad last day,so mesti la lg meriahkan..mane tau abg k dtg kerumah menjemput n suruh aku bsiap cepat.oleh kerana baru selesai masak maka aku n abg k bersantap la dahulu..


Nampaknye aku sudah melanggar pantang,konon mahu keluar sebulan sekali..tp ape kan daya..da tunang sendiri mangajak..mane bole ditolak mentah2..maka sampai di stadium sekitar jam 2.30pm..xramai pon makhluk yg berkunjung waktu tu..maka habis sume gerai aku n abg k terjah n membeli sedikit makanan..duduklah kami berdua dibawah canopy sambil mahu menunggu persembahan dr Sahri AF,Farawahida n Azharina..sambil makan makanan yg dibeli td.





Sementara mahu menunggu artis membuat persembahan,krew2 suria fm ada ade membuat kuiz.maka aku mencabar abg k untuk menjawab tp hampeh..xde reaksi langsung n akhirnya ade dj yg menunjuk kearah abg k n meminta abg ke kepentas utk menjwab soalan.mahu pecah perut aku dibuatnye bile tunang aku disoal siasat..mmg kelakar je melihatnye..mau lihat gmbar abg k kt pentas?tp gmbar xberape nk clear sbb cume guna handhpone cabok aku ni je..



aksi abg k dipentas.. cenderahati yg abg k dpt..



Blom reda perut ni ketawakan abg k..Farawahida pula muncul mendendangkan lg..selesai lagu pertama dia meminta 2 org untuk temankan dia menari n sekali lg abg k yang menjadi mangsanye..lagu dangdut plak tu..lg la pecah perut aku ketawa..malu pon ade..(hiss..tunang sape la tu erk?)tp x sampai habis lagu tu,abg k mengundurkan diri sbb lawan dia yg lg sorang tu lg hebat.meh layan gmbar yg xbape nk terang ni erk..



gambar ni je yg ade..




Tapi memang enjoy la petang tu..kenangan yg x mungkin aku dpt lupakan sampai kapan pon..blom habis aktiviti petang tu aku ajak abg k bla..penat plak rasenye..kebetulan lalu plak depan tesco maka singgah la kami mahu membasahkan tekak yg da kering ni..citarasa abg k ni kadang tinggi..ajak minum di foodcourt xmahu..katenya "xsedapla yang.."n aku sebagai tunang memang da tau selera die..tentulah KFC..paham sgt da aku.





kami sangat bahagia ketika ini..



Da bersih mencuci mata di Tesco,abg k mengajak balik..ingat kan nk balik terus..rupenye bawak aku ronda lg di Pantai Remis..pantai yg x berape nk glamour pon,tp bole la kalau nk bersantai2(mcm biase gak la pihak JAIS dtg meronda..maka niat utk melepak tpakse dbatalkan..bahaya seh..)..ape pon melonjak keriangan la aku petang tu..yipppie..hip..hip..horeeyy..dpt jalan2 lg dgn tunang tersayang..puas hati rasenye..bkn senang dpt keluar selalu mcm ni..dan yg bestnye lg minggu dpn klu xde aral melintang abg k mahu mengajak aku keluar lg..tp xberani mahu berjanji..xpe la..ini pon sudah memadai bg aku..terima kasih sayang...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin