CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 16, 2009

..KAD RAYA EXPRESS..

Assalamualaikum kalian semua..
kali nak story tentang kad raya..tahun ni agak terlewat sedikit membeli kad raya untuk abg k..tiap2 tahun pasti ada kad raya untuk kekasih pujaan hati aku nih..memang aku suka bagi kad pon ngan abg k..kekadang aku DIY sendiri..kenape aku suke bagi kad??sebab abg k simpan semua kad yang aku bagi dengan baik sekali..termasukla yang 4 tahun sudah..


**siap ade gambar aku n abg k lagi..**

**ni je yang best aku jumpe**



**harap2 abg k sukeeee**


tahun ni punye kad raya ada sedikit keezzzuutan..adakah abg k terkejut or akan mendatangkan kemaharan pada beliau..ngeh..ngeh..ngeh..aku pon x pasti..tunggguuuu..


nak tau ape yang surprise nye???


tahun ni aku belikan kad raya yang agak besar..konon nak beli kad raya gergasi tu..hak3..tp bila pk2 balik..kang x muat plak sampul pos express tu..xkan nak potong plak kad raya tu kan..udahnye aku beli saiz yg kecik sket dari yang aku nak tu..kira adik gergasi la..kali ni aku gatal2 habiskan duit beli kad n pos express..saje je..tiap2 tahun asyik by hand je..so tahun ni sedkit kelainan..



kad raya ni aku baru beli petang semalam tp x banyak pilihan..janji ade perkatan "teristimewa untuk tunangku"baru la romantis..ayat2 yg terkandung dlm tu pon memang puitis..harap2 abg k terharu..hak3..terharu ker???



td aku da pos..ingat nk guna pos express tp kad tu terlebih 1 inchi..terpakse la guna khidmat pos laju..caj lebih sket n dijamin sampai 2 hari lg..so hari jumaatla baru abg k terima..



x sabar nak tunggu kata2 yg keluar dari mulut abg k..agak2 dia marah x erk kt aku sbb gatal2 pos kad tu???sedangkan kalau nak bagi sendiri..bukannye susah.balik keje pon bole singgah rumah abg k.penin..penin..ahhh..biarla..atleast bole jadi kenangan buat kami berdua kelak..


okey la..sekian dulu..



**T.A.M.A.T**




4 comments:

Mrs Drac said...

halamak!!
tengok roy punye kad raye..baru teringat..takde bli kad raye pun taun ni..
pose tinggal sok ngan luse je
=(

NURUL said...

roy...sama lah nurul dulu dari zaman bercinta samapai bertunang suka benar bg kad raya tiap2 tahun. pastu mestu tunang nurul kena balas kad raya tersebut. kalu tak mesti merajuk. sbb suka kumpul dan baca2 balik bila boring kan.

nie dah kawin dan tahun nie 1st time raya sebagai isteri org lum lagi bg kat raya kat suami.

tp...kad2 raya yg lama2 ari tu ada yg dah hilang lah. sbb masa wat persiapan kawin ari tu kemas2 rumah tak tahu mana letak. hehehe :)

nanonano said...

huiiyohh..
romentik !
na kapel ngn incik suami dkt 10taon pun xpernah lg berkad raye bagai,
huhuhu :p

khairulhaya said...

Mrs Drac:
hai..ape la..ni lg bape hari je da nak raye..so cepat2 belo okey:p

NURUL:
untung tunang nurul balas..abg k x pernah balas pon..nak kene merajuk ke erk roy ni..hak3..

ni baru kahwin kene la teruskan tradisi bg kad raya tu..tp title da tukarla plak..klu dulu utk kekasih,,pastu tunang n sekarang suami plak.mesti best..

nanonano:
na..kamu pon kene la romentik gak..lg2 baru kahwen ni kan.mesti la kene ade kelainan..mesti suami na tkejut..x pernah2 bg kad..tetibe je..

mesti suami semakin sayang..

Blog Widget by LinkWithin