CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 17, 2009

LAGI REZEKI BULAN RAMADHAN..

**ALHAMDULILLAH**

..SYUKRAN..SYUKRAN..SYUKRAN...
salam bertemu kembali di ramadhan ke 27..jap ke lagi nak sambaut raya kan..hooorrreeeyyy!!!


aku ringkaskan je la story aku nih erk..keje tgh banyak nih..ingat lagi entry lepas tentang "REZEKI BULAN RAMADHAN"kan aku ade story yang compeny nak buat buka puasa secara bejemaah..so semalam adalah harinye..


yang bestnye sbb banyak makanan..yang x bestnye plak sbb aku x dpt joint depa2 ni semua..sedih gile..nak buat mcm mane..tunang sendiri lagi penting.petang smlm abg k kol tanye aku balik keje mcm mane..so bagi tau je la yang aku baliki lambat sbb ada jamuan buka puasa..

tp abg k marah..salah aku gak sebab x bg tau awal yang aku ada 2 jamuan buka puasa bulan ni..gaduh2 gak petang semalam..merah padam muka aku..pastu siap nangis2 lagi..malunye aku..last2 abg k terus terang bagi tau sebab dia suruh aku balik awal..sebabnye dia nak celebrate BIRTHDAY aku..



petang semalam aku balik lewat sket..kol 6.30 baru gerak..tu pon hujan lebat semalam..ade alasan kt abg k nak keluar lambat sket.dalam mase 1/2 jam tu sempat la aku bungkus ape yang patut..buat bekalan kat tengah jalan.mane la tau x sempat buka puasa kat rumah..meh layan gambar2 aku aku sempat snap n gambat sekitar majlis tu berjalan.gambar pon ihsan dari miza..thanks dear..

**konon2 tengah masakla ngan miza**

**sesi menganyam ketupat**


tahun ni macam best sket la berbanding tahun sebelom2 nih..tengokla siap ade deko2 lagi..tungku n kayu api tu aku rembat bapak aku punye..maklumla kat rumah masih guna dapur kayu..bapak aku memang sukeee..


**kambing panggang..ikan bakar n satey**

**macam best je..buat aku telan air liur**


**air..nugget,sosej,fishball,mee,nasi n kue tiaw goreng**


itu la antara menu yang ade..selain tu ade gak buah2an n ulam2..cume xde gambar je..yang best pada majlis tu..siap ada rakaman video..ucapan selamat hari raya dari bebudak ofis n kilang skali..memang kelakar..pecah peroot tengok..kalau ade video tu karang akan aku muat turun..memang best dari tahun lepas..

sekian dulu laporan aku tentang buka puasa secara berjemaah ni erk..harap2 tahun depan dapat sambut majlis ni same2 ngan kengkawan semua..

sekian..

**T.A.M.A.T**

No comments:

Blog Widget by LinkWithin