CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 03, 2009

MARI KETAWA LAGI..

Sudah beberape hari aku dilanda tension yang amat sangat..tp semua ni gara2 report aku yang masih x siap2 lg.nak pecah kepale otak ni selagi report tu x siap.keje memang la x susah..duduk jer tp kepale ni yg ligat berfikir sampai jadi letih..
...wwwuuuaaagggrrrhhh...
jadi pada sesiape gak yg tengah stress..mari layan kisah lawak ni jap erk:p

CERITA 1

Seorang Tok Batin baru membeli motorsikal Honda dan kebetulan pada jalan pulang terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang, lalu ditumpangkan kawanya itu. Dalam perjalanan kawannya merasakan Tok Batin hanya mengunakan gear 1 sahaja lalu bertanyalah kawanya itu,

Kawan Tok Batin : Kenapak kamu hanya pakai gear 1 sahaja.
Tok Batin : Kalau rosak 1 gear ada 2 lagi gear.
Kawan Tok Batin : ????????
CERITA2

Seorang posmen yang datang menghantar surat.
” Assalamualaikum ”
” Walaikumsalam ”
” Ni rumah encik Sameon ye?
” Ya saya”
” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni ”
” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”
CERITA3

Orang Asli Dan Polis
orang asli : selamat pagi tuan
polis : selamat pagi
polis : apa hal
orang asli : saya nak buat repot tuan
polis : fasal apa tu?
orang asli : kawan saya di baham harimau
polis : pukul berapa?
orang asli : dia tak pukul, terkam
polis : habis?
orang asli : tak habis, tinggal kepala..
CERITA4
Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia bertanya:
” Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?”
“Dah tentu, ” jawab doktor.
“Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,” kata lelaki itu dengan riang...
” Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?”
“Dah tentu, ” jawab doktor.
“Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,” kata lelaki itu dengan riang.
” Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?”
“Dah tentu, ” jawab doktor.
“Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,” kata lelaki itu dengan riang...
CERITA5

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati Amin.
Shan : Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah terpotong jari saya. (Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air kencing...
harap kalian terhibur..xde topik mau di cerita untuk hari ni..
sekian..selamat berbuka:p

4 comments:

nad nazira said...

sah-sah tengah borink nih..paling kelaka pakcik bawak motor tu..hehe

Miss Shareeda said...

blh jugak release tension mcm nih.. hehe

Luv like this.... said...

a'ah...tol tu!pakcik tu dtg dari dunia mne tahh?? :)

khairulhaya said...

nad nazira,miss shareeda & luve:
tgh borink erk?roy pon saje buat entry ni utk hilangkan bosan n tension.hrp thibur hendaknye..

roy sebenarnye x paham pon pasal pak cik moto tu..sori erk roy ni lmbt pick up sket..

Blog Widget by LinkWithin