CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 28, 2009

RAMBUTKU MILIK ABG K..

YUUUHHHHUUUU!!!!


Hallooosss..hai jumpe lagi..sebelom tu,meh aku nak soal..korang paham x agak2nye title entry aku kali nih???rambut aku tapi milik abg k..biar betol..


Betol!!!hakikatnye rambut aku nih memang tumbuh kat kepala aku..tapi abg k lah pemiliknye..kenape aku cakap macam ni..meh layan cerita seterusnye..kalau kalian sudi la..aku sekadar berkongsi kisah hidup aku je..




sebelom aku mengenali abg k..rambut aku x pernah panjang..koman2 pon paras bahu..pastu bila dah rimas..kompom aku terus gunting pendek..begitu la kehidupan aku sebelom mengenali abg k..sejak mengenali abg k lima tahun dahulu..masih cinta monyet kami berputik..dia ada memberitahu yang dia memang suka gadis yang berambut panjang n dia minta aku kekalkan rambut tu..sampai la sekarang..ikutkan..kalau rambut tu x bercabang n elok serta x perlu di gunting..mau sudah meleret ke tanah..pastu sebijik macam mak lampir..ngeh..ngeh..ngeh..




abg k memang prihatin ngan rambut aku..kalau nak gunting or cuci rambut kat saloon..kene bagi tau kat dia dulu..abg k x kan izinkan aku gunting banyak2..kalau nak gunting..gunting sket je..jangan sampai pendek..sampai amoi tu pon geleng kepala.."haiya...u punye rambut pon,mau gunting kene tanye dia ka?"segala keputusan adalah di tangan abg k..nak buat macam mane kan..dan selama aku bercintan ngan abg k..aku x pernah pergi saloon sorang..sanggup dia datang n jemput aku..pastu sanggup gak la dok kat situ sampai aku siap..berjam2 pon xpe..dia x kan tinggalkan aku n pergi kemana2..bagus kan..




dan malam tadi..abg k telepon..aku ingat merajuk lagi tentang kes ahad yang lepas..aku pon ingat nak sambung marah aku tu tapi x jadik la..dengar suara abg k ceria je..kebetulan aku baru lepas mandi n sikat rambut..aku saje cakap..nak gunting rambut bila ada masa..pastu cepat je abg k cakap macam nih.."nak gunting ke?bila?nak gunting panjang mane?kita pergi malam ni jela..jap lagi abg datang jemput erk"

yahhoooooo!!!

sape x gumbira kan..sebut je nak gunting rambut..terus ada orang tawar diri nak hantar aku ke saloon..pastu aku x yah susah2 keluarkan duit..tunggu je abg k datang jemput..aku pon dah niat nak ubah diri seperti yang abg k harapkan..lepas ni aku nak jaga rambut n diri aku baik2..nak sentiasa kemas selalu..agar abg k gumbira...maka hari ni jadi la roy yang baru..




lagi 1 kan..abg k suka sikat..sanggul n tocangkan rambut aku..tu pon kalau mood dia sangat2 baik..agaknye dia tengok aku ni serabai sangat kot..hak3..lagi pon kakak2 abg k masing2 berambut panjang..cuma rambut diorang tu lebat n catik..rambut aku ni jenis halus n nipis..makan panjang makin nipis..abg k gak banyak bagi petua nak kasik rambut cantik..kadang2 siap belikan minyak kelapa n minyak bijan lagi..tapi aku ni je yang kadang malas nak sapu kat rambut sebab busuk minyak tu..


okeyla..panjang dah ni..aku saje2 nak update..boring dah ni..tahap gaban..sebelom tu,meh aku sajikan 1 gambar sebagai hidangan mata untuk kalian..

**abg k yang setia menunggu**

sekian..

chau shin chi..

**W.A.S.S.A.L.A.M**

7 comments:

KAK RAINBOW said...

roy sg buluh yg lepas jeram tu ye? nurul tahu tu pantai remis yg dekat2 jeram. ada kwn nurul asal jeram. kebetulan suami nurul asal sekinchan. w/pun family suami nurul dh tak selalu dok sekinchan sbb skrg mereka dok di putrajaya tp kdg2 ada gak nurul ikut balik sekinchan tgk2 umah kat sana.

ooohhh dh potong rambut ye? ari tu masa dah nak raya nurul merajuk dgn si suami terus orang pi salonn potong rambut paras bahu. balik2 kena marah dgn ibu nurul sbb katanya dah nak bersalin elok rambut panjang. nasib suami nurul tak marah. hehehe.

aleena said...

wahhhh nak potong pon kene tnye dulu owh..

tapi bagos gak bley jimat fulus owh tak way kuar duit..berbaloi nieh..hehe

~daRLee ZuRiS~ said...

hehee..sweetnye
nanti ada baby girl,kasi rambut panjang ye
suka tgk budak2 ikat tocang
sweet je

Mrs Drac said...

bestnye tunang amik berat imej roy ek..kalo die tegur tu ikhlas la tu..die nak roy slalu comei depan die la kan..
bf saye bute fesyen..makeup sume pun die tak paham..dulu penah pakai eye shadow die kate muke saye cam pontianak harum..tapi saye peduli ape..pakai je=p

khairulhaya said...

NURUL:
yup..btol tu nurul..len kali bole dtg rumah roy erk kalau balik sekinchan..teringin nak kenal nurul dgn lebih dekat..
abg k lak dok assam jawa je..rumah pon tepi jalan..klu nk singgah pon boleh..
huhuhu..

abg k memang sangat prihatin ttg rambut roy..tu yg bestnye..

khairulhaya said...

aleena:
ofkos la adik comell..xleh suke2 main potong..lagi pon bab kate leena,bole jimat fulus..

berbaloi2..

~darlee zuris~
hai mummy..sweet ke..
ntahla..da ade baby nnt pon abg k pon suruh bela rambut panjang..nanti kami anak beranak mcm mak lampir..ngeh..ngeh..ngeh..
tp kan..klu roy yg tocang rambut lg comel..huhuhuuu..

khairulhaya said...

Mrs Drac:
hai awak..klu mcm tu kene la cari yg mcm abg k erk..caring sepanjang masa..huhu..
sekarang tinggal nak paw alat solek je..ari tu beriya sgt kan komen2 imej roy..x sabar da ni..
tungggggguuuu!!!
roy pon tgh cube tukar imej n penampilan roy..biar abg k sayang selalu..:p

Blog Widget by LinkWithin