CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 26, 2009

BERKORBAN SEBELOM RAYA...


SALAM BUAT KALIAN...
Hai..hai..n hai sekali lagi..setelah sekian lame x mengupdate n menerjah blog sendiri atas sebab musabab yang x dapat di elak kan..hari ni aku kembali bersiaran sebentar sementara waktu rehat aku habis..
hari ni hari penuh emosi..orang lain sedang bertungkus lumus mengemas rumah..menyediakan juadah untuk hari esok..manakala aku di sini..maksud aku kat opis berpecah kepale menyiapkan kerja..bukan kerja aku sorang tapi kerja 2 orang membe yang dah pon bercuti..
WWWWWUUUUAAARRGGHHH!!!!
mungkin inilah yang dikatakan pengobanan kot erk..tapi x la terkorban mana pon..cuma kepale sedikit berserabut..macam nak pecah pon ade..sume mende aku kene handle sendiri..harap2 jangan la ada yang tersilap..mati aku nanti..sampai meeting untuk dinner pon aku x sempat hadiri tadi..sampai waktu untuk berehat pon seolah2 tidak ada untuk aku hari ni..
okeyla..sementara sempat aku bersiaran hari ni walaupon masa agak singkat untuk aku mengupdate..maka sebelom aku menamatkan riwayat entry ni..aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha buat kalian..yang balik ke kampung tu sila berhati2 dijalan raya..jangan sampai ada yang menjadi koeban nahas jalan raya okey..harap kalian selamat pergi n pulang..
bergumbirala bersama insan tersayang..
sekian..
wabillah hitaufik walhidayah..
Assalamualaikum w.b.t

5 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

hehee..sabar ye roy
zuris pun keje gak nie
salam aidiladha ye
:)

aleena said...

waahh lame tak update..

nway selamat hari raye aidiladha:)

PUAN THALHA : said...

hihi. ala. ciannya khairulhaya. alah, tapi biasalah kan, dah namanya keje. anyway, nak ucapkan selamat hari raya aidiladha juga buat khairulhaya :)

Nurulhuda|Adlie said...

mana la u pegi roy? lama sungguh takde.. :)

khairulhaya said...

yuhu..haih..x sangke ade gak insan yg ternanti2 entry baru dari roy n ade gak yg amik kisah pasal diri roy gak..terharu nyah di buatnye..awww..

pada thalhazlin,nurulhuda,aleena comel n mummy zuris..sayang kalian semua..

sori la erk..kebelakangan ni sebok sket..lg pon bole layan tenet time rehat je..mase 1 jam ni la sgt bharga buat roy..harap maklum..time kaceh(^_^)

Blog Widget by LinkWithin