CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 10, 2009

SELAMAT HARI JADI KE 73(^_^)*

ASSALAMUALAIKUM..


hai,kembali bersiaran..lame sudah x mengupdate memandangkan aku semakin sebok dengan jadual harian.lagi pula..sekarang dah xleh ula2 n buka tenet suke2 hati..bole layan time rehat je..sedihla..

opssss..

sebelom tu kasik aku nyanyi dulu untuk bapak aku erk,sempena hari lahirnye semalam yang ke 73tahun..korang kalau nak nyanyi pon bole gak..ape salahnye..

ALLAH SELAMATKAN KAMU..
ALLAH SELAMATKAN KAMU..

ALLAH SELAMATKAN AYAH..
ALLAH SELAMATKAN KAMU..

**alamak..seksi plak bapak aku nih..pakai baju kulit je..maaf erk**

**ni je yang sempat kami hidangkan**


dan semalam majlis menyambut hari jadi bapak aku disambut secara sederhana serta dirancang last minit..maka makanan yg terhidang hanyalah..ikan siakap 3 rasa,bubur durian stlye perak,popia goreng & basah,kuih tepung pelita,satey,yong tou fu,kentang & drummet goreng..tu je yang dapat dihidangkan..kebetulan cuace hujan..perut plak memang tengah kebulur..maka kami balun la sampai licin..hak3..
ape pon aku doakan penyakit jantung n kanser paru2 ayah aku akan cepat sembuh..amin..
sekian dulu untuk hari..kang update panjang2 aku x sempat nak publish plak..
chau shin chi..
**T.A.M.A.T**



5 comments:

~dARlee zURiS~ said...

selamat hari lahir ye pakcik
:)

nURmALa mAZLan said...

HAppy birthday utk bapa kamu
semoga panjang umur dan sihat hendaknyer

NURUL said...

selamat hari lahir untuk ayah roy :). byk makanan tu. sedap2 jer tgk :)

nie number nurul : 012-3630276.
meh laa sms ke kol ke. leh jd kwn rpat lepas nie. huhuhu.

fikaryna79 said...

ryna doakan ayah nya dipanjangkan umur dan kesihatan yg akan semakin pulih..windu ayah ryna gak..huhu..

khairulhaya said...

owh..terharunye roy..
time kasih atas doa2 kalian..
moga anda juga diberi kesihatan yg abadi..amin..
thanks darlee zuris..nurmala..nurul & fikaryna..
sa...yang kalian semua..emmmuuuaaahh3..hahahha..

nurul,nnt kite contack2 okey..

Blog Widget by LinkWithin