CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 31, 2009

SELAMAT DATANG 2010..

HALLLOOOOOOSSSSS!!!!

Pejam celik..pejam celik..hari ni hari terakhir kita di tahun 2009..terasa pantas masa berlalu..dan pastinye masa untuk aku membuat persiapan kahwin hanya tinggal 6 bulan..mak oii..harus bekerja lebih keras lagi lepas ni..paling penting sekali harusla ada kerjasama.."apa yang penting???kerjasama.."itu wonder pet yang bilang la..


dan yang paling best..lagi best n semestinye best gile adalah bila bonus tahun ni di luar jangkaan..syukran..alhamdulillah..mungkin rezki aku nak kahwin kot..kenaikan untuk tahun depan pon alhamdulillah..sangat la bersyukur atas rezki yang Allah berikan..makanya harusla menggunakan duit dengan sebijak mungkin..silap2 berlaku pembaziran yang x dirancang..masyaAllah...mintak di jauhkan..
seperti yang di rancang..abg k dah pon bersetuju nak bawak aku gi shopping barang hantaran n persiapan yang lain pada sabtu nih..rancangannye mahu ke pemborong bunga tiruan di kepong,kemudian ke One Utama Shopping Centre..seterusnye ke Ikea Damansara n kalau berkesempatan mahu ke Alam Sentral..tu pon jika tiada aral lah..kita hanya merancang n Allah menentukan segalanya..harap semua berjalan lancar..amin..
huh..banyak bende nak kene setle kan..bukan mudah untuk mendiri kan masjid kan kalian..maka aku dah plan dengan abg k,nak setlekan segala borang nikah n yang sewaktu dengannya serta buat HIV test selewat2nya awal bulan 2 harus dilangsaikan..begitu juga dengan mak andam..pelamin..set katil n photographer..semua ni yang penting RM..no money..no talk..hehehhe...btol ke???
pada kalian yang dah pon selamat mendirikan rumah tangga pastinya banyak pengalaman yang boleh dikongsi bersama..sila la beri tunjuk ajar yee..kerja sama dari kalian amat diharapkan n amatla aku hargai..
okeyla..sekian dulu coretan terakhir di tahun 2009..selamat menyambut tahun baru 2010..harap azam 2009 dah pon dilangsaikan..untuk tahun 2010 aku pon x tau ape azam aku, yang penting aku nak majlis yang sempurna..moga selamat semuanya..amin..
sekian..
**W.A.S.S.A.L.A.M**

3 comments:

mama affan said...

roy..ade maser lagi nak realisasikan impian perkahwinan 2010..ryna dah setel..dah lega..hehe..roy pulak..btw all d best tau..

KAK RAINBOW said...

selamat thn baru roy

khairulhaya said...

fikaryna:
thanks ryna..tp roy kadang2 rase cuak plak nak lalui semua ni..
tolong beri semangat pada roy erk..

NURUL:
selamat tahun baru juga untuk nurul sekeluarga..

Blog Widget by LinkWithin