CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 17, 2010

PERGI TAK KEMBALI..

Assalamualaikum..
Seperti yang aku war2kan pada title entry kali ni sekadar ingin menyampaikan berita yang amat sedih..yang x sanggup aku tempuh..walaubagaimanapun aku kene kuat menghadapi ujian Allah..Sesungguhnya DIA lebih mengetahui..
Pada tanggal 14 feb 2010 bersamaan 29hb safar 1431..jam 8.30 malam..ayah telah pun dijemput ke rahmatullah..selesai orang2 masjid membacakan yassin..ayah pon selamat pergi..pergi yang x akan kembali lagi..
x sangka ayah pergi pada tahun baru cina..3 minggu sebelum ayah pergi..pada 1 malam tu ada ayah bertanya kat aku.."malam ni malam tahun baru cina kan?"aku pon terkejut..aku cakap la belum lagi..selang seminggu ayah bertanya lagi tentang tahun baru cina..dalam hati aku pon dah tergerak..adakah ayah akan pergi pada hari tersebut..seperti yang aku duga..ayah benar2 pergi pada hari tersebut..
banyak lagi aku nak cerita tapi memandangkan aku masuk kerja half day n akan balik sekejap lagi..maka aku sudah kan dulu entry ini samapai disini sahaja.aku akan masuk bekerja kembali pada minggu hadapan..pada kalian..doakan lah untuk arwah ayah..moga roh nya di cucuri rahmat..amin..AL-FATIHAH
sekian..
**W.A.S.S.A.L.A.M**

14 comments:

nur easy said...

alfatihah. moga dicucuri rahmat ke atas rohnya..

Mrs Drac said...

sabar ye roy..doakan agar roh arwah ditempatkan dlam golongan orang yang beriman..be strong ok..

Siti Hajar said...

takziah.

diyanashukor said...

takziah..semoga roh dicucuri rahmat...semoga tabah hadapi dugaan nih...

Nurulhuda|Adlie said...

roy, takziah, roy byk2 bersabar and kuatkan semangat ye, insya Allah dia tenang kat sana.. sama sama doa untuk arwah ayah roy..

nanonano said...

Al Fatihah,
Sem0ga rohnya dcucuri rahmat dan dtmpatkn dgol0ngn2 yg briman.
Byk2 bsabar :)

MyRule said...

Takziah... moga roh arwah ayah awak dicucuri rahmat dan aman selalu.

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Awak..takziah untuk awak dan famili.

PUAN THALHA : said...

Inalillah..takziah buat roy sekeluarga. semoga tetap tabah hadapi dugaan ini ya.. sabar ya roy. kita tahu. berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. jaga diri ya roy. [entry kedua- entry pertama gagal upload]

adinda ikin said...

inalillah...moga Allah meletakkan ayahanda tercinta di kalangan org yg beriman ye..moga awak n famili tabah menghadapinyer yek...Al-Fatihah...

KAK RAINBOW said...

roy nurul baru baca blog roy nie. semoga roy tabah ye

Xora said...

Takziah buat kamu sekeluarga.

khairulhaya said...

pada kalian semua..terima kasih yg x terhingga..alhamdulillah semua dah pon selamat..moga roh nya dicucuri rahmat..amin..

Al fatihah..

aleena said...

takziah..semoga rohnya di cucuri rahmat dan bersama orng yg beriman..

Blog Widget by LinkWithin