CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 26, 2010

FeSTIvAL KASuT 3 HaRI..

PENGUMUMAN...
Dengar sini rakan2 blogers ku sekalian..ada terbaca x berita tentang FESTIVAL KASUT ANTARABANGSA 1MALAYSIA????meh sini roy nak khabaq mai..semalam roy baru terbace surat khabar Metro,19 march 2010..kesian..berita dah basi pon,baru roy perasan..
so pada sape2 yang berminat jom la ramai2 kite meriahkan PWTC bermula 2 April ni..kalau x ada aral roy mungkin akan ke sana pada 4 April nanti..so kite bole la jumpe kat sane okey..festival tu nanti akan dilancarkan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor, turut akan mempamerkan sejarah kasut tempatan termasuk kasut diraja dan kasut kaum Nyonya yang bermanik dan dihias indah..mesti best kan..
kalau ade yg berkenan dihati..bole la dijadikan untuk hantaran korang juga kan..termasuk la aku..mau rambang mata ni kot..hehehhe..tu pon kalau ade yg berkenan dihati..yang penting kene tengok poket dulu..kalau penuh berkepuk2 bole la kot.kalau x..telan air liur je la..
harap2 kalian pon boleh joint skali..sekian dulu laporan untuk hari ni..berita selanjutnye akan disambung pada 5 April nanti.InsyaAllah..tu pon kalau aku pegi la erk..
Sekian..
**T.A.M.A.T**

4 comments:

aDieyZa said...

thanks for the info dear.. really appreaciate it..

khairulhaya said...

aDieyZa:
welcome..so kite jumpe kat sane erk..roy dpt info pon dari akhbar metro..

AzUraAa said...

hai babe.. nice blog.. link la i...

khairulhaya said...

Azuraaa:
hai..slmt datang ke blog ni..singgah selalu okey..

Blog Widget by LinkWithin