CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 04, 2010

SAVE THE DATE!!!

Haaaaaallloooooooooooossssssss!!!!
..Assalamualaikum..
Akhirnye aku kembali bersiaran setelah blog ni sepi tanpa khabar berita..masih lagi meneruskan misi persiapan..cume baru tahap nak merangkak2 lagi kot.ngeh..ngeh..ngeh..xpe..pelan2 kayuh.bukan senang nak amik mood setelah beberape bulan mood aku hilang & hanyut entah ke mana..bila di hitung2 kembali..dah x lame lagi pon hari bersejarah itu akan tiba..
Ya ampun!!!debaran tu jangan cakapla..asal teringat date tu mesti berdebar..dan tiap kali aku berdebar..mesti aku teringat date kawen aku tu..ngeh..ngeh..ngeh..ala korang pon dulu macam aku gak kan..btol x?kalau btol..kepale kasi hangguk okey..
meh sini aku canangkan date yang telah aku pilih sebagai tarikh bersejarah buat aku & abg k yang tersayang & tercinta(sila jangan muntah okey)..dengan rasminya dan didahulukan dengan bacaan bismillahhirmannirrahim..aku umumkan hari bersejarah aku akan jatuh pada 20 & 21 FEB 2011.untuk pengetahuan kalian juga..majlis bertandang aku pula selang 2 minggu selepas majlis dirumah aku nanti yang jatuh pada tanggal 6 MARCH 2011(baru smlm kakak abg k bagi tau date ni).dimana pada hari tersebut aku akan berkongsi majlis dengan kakak abg k..so kami akan bersanding ber 4 la..macam best gak..bukan sume orang dapat rasa bersanding ber 4 ni kan..tapi dalam kemeriahan majlis tersebut..buan mudah sebenarnye untuk berkongsi majlis ni..takut ade salah faham yang mungkin akan mendatangkan pergaduhan kecil..takutla..
kesimpulannye..aku memohon pada kalian semua..untuk mendoakan agar majlis aku ni berjalan lancar..sila beri tunjuk ajar & nasihat2 yang mungkin boleh membantu aku..so title blog ini juga harus di tukar..ada sesiapa nak bagi idea x..supaya nampak meriah..menarik..& tertarik..
okeyla..sekian dulu untuk hari ni..entry seteruskan akan bersambung lagi selepas ni..banyak lagi yang mahu dikongsi bersama..sila nantikan kemunculan entry terbaru aku erk..
chau sin chi..

4 comments:

Mysarah Rahman said...

i pown buat 2 majlis serentak nanti. but no no no persandingan. mau kena pancung ngan abg sendiri nanti. haha

klu u nk bersanding u kena teliti betul2 tau. kena jaga hati banyak pihak. tak boleh ikut kita je tau. anyway gudluck! ;)

Xora said...

alhamdulillah.. tarikh sudah ada.. berusaha !!

Ms ALiN-D said...

ye btul2...dah angguk byk kali nie :D
selamat membuat persiapan..

khairulhaya said...

mysarah:
thanks dear..tapi rugi gak ye x merasai ape itu persandingan..nak buat mcm mane kan..kene la hormat kehendak orang tua kite..

xora:
time kasih xora..kamu pon harus berusaha lebih kuat..kerna majlis da x lame je lagi..

Ms Alin-D
hehehheh..btol2 angguk ke ni???bagus..bertindak mengikut arahan..time kasih juga buat kamu

Blog Widget by LinkWithin